2011-04-05
 19:54:00

Efter mötet...

Var för nåra timmar sen på möte på mitt "extrajobb" som ha legat nere sen i slutet på Januari,,kommer nog inte att öppna upp igen.
Tråkigt, var ju bra o kunna tjäna några extra slantar =)
Efter mötet skulle jag o handla lite snabbt, men det drog ut på tiden för jag tvättade bilen. Vilket kändes ganska onödigt för direkt efteråt började det regna =(  så den är nog inte ren så länge.
Sen hoppade jag snabbt in i en annan
affär än den jag skulle till (typiskt mig) där jag hittade två tröjor till äldsta grabben o ett par slit o släng skor till mig själv.
Sen handlade jag det som var meningen att jag skulle köpa, mjölk, fil, tvättmedel, schampo+balsam, deo, tandkräm, tvättmedel+sköljmedel, tråkiga saker med andra ord.
Sonens tröjor
Mina slit o släng skor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: