2011-03-23
 09:34:36

Besticken är problemet

Försöker tillämpa denna ordning här hemma,jag tar morgonen och förmiddagar med allt vad det innebär.
Sen tar den manliga hälften eftermiddagar och kvällar, eller det ska egentligen vara så.
Jag diskar varje morgon och på dagen när det behövs och ofta tar jag kvällen också, annars blir det sparat till mig på morgonen =)
Gnällde lite om detta, att jag diskar så mycket mer, att jag ofta tar kvällsdisken.
Svaret blev då att diska det e ok, det är bara besticken som är jobbiga.
Ok, tänkte jag då prövar jag en ny metod.
Så har nu diskat endast bestick,,
nu ska vi se om resten av disken blir gjord i ett nafs,,
den jobbiga delen av disken har jag ju nu gjort =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: