2011-03-22
 20:47:56

Blev inte många fynd idag

Var till en loppis idag, men det var ganska tråkigt. Hittade inget jag ville ha, men köpte tre tråkiga tavlor som jag tänkte fördriva tiden med ikväll. Men märkte att jag måste köpa lite nya färger och penslar. Minstingen i familjen har varit på pysselhumör så det sitter fasttorkade penslar i halvmålade korgar, den ena vita färgen är,,ja inte enbart vit längre utan en blandning av alla dess färger.
Med lite färg o annat som jag nog hittar hemma så kan tavlorna nog passa någonstans i sommarstugan.
Kanske på dasset =)
Lite gulliga saker kan minstingen göra med mammas färger.
Ett hjärta till mig, men han har det som en muta i köksfönstret. Senast idag sa han; mamma om du blir sur på mig tar jag tillbaks det här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: