2011-03-22
 21:42:13

Fan va det skramlar

Öppnade bagageluckan på bilen idag och kom då att tänka på när jag
skulle förbi min syster för nån vecka sen för att hämta bland annat min Shiatsu Massagedyna. Sen skulle vi vidare och sola. Mötte syrran i trappen och tog emot massagedynan men råkade tappa själva adaptern i golvet. Fan också, nu gick den väl sönder.
Skit samma, slängde in den i baksätet, hade bagaget fullt av annat som jag som vanligt shoppat under en vecka =)
Åkte iväg mot solningen men stördes hela vägen av ett jäkla skramlande. Va fan är det som låter, säkert den jävla snön o isen som skakat sönder bilen.
Hoppar ut på parkeringen och börjar tok skratta, ut genom bakdörren hänger sladd med tillhörande kontroll till massagedynan. Syrran tyckte det va mycket roande, kan ju säga att jag inte tyckte det va lika roande men skratta det gjorde jag =)
Tror nog den är ganska så trasig nu, kontrollen ser en aningens sliten ut efter att ha släpats i asfalten efter bilen.
Har inte vågat pröva den, inte ens ta ur den ur bagaget dit jag förflyttade den. Var en present av darling som jag nu antagligen sabbat, så det håller jag hemligt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: