2011-03-20
 23:38:07

Hårförlängningar.....

I morgon har jag en ledig dag från jobbet, men tror att jag ska ägna mig åt en utav alla mina intressen då, hårförlängningar. Tror jag har tre personer som vill ha hårförlängning fixat den här veckan, vilket jag tycker är jätte kul,,då får ja pyssla lite. Är tillfredställande o se hur fint det kan bli med lite mer hår på skallen. Själv har jag väl så mycket att ja inte får plats med mer snart, men det blir lätt så när man gör förlängningar o får lite över hit o dit,,sätter i det på mig själv. Mitt eget hår ändrar jag titt som tätt. Har inom ett år,,eller mindre är det,,några månader. Haft kortklipp blont hår, tröttnade snabbt o satte i  blonda extensions, men efter nån vecka satt där också svarta slingor. Sen färgade ja allt i hop brunt. Nu sen kanske en månad tillbaks är jag ännu mörkare,,svart nästan. Men jag har fyllt upp med slingor i två olika bruna nyanser o lite rödaktiga.
Just nu använder jag mig av easy loophair. Så himla smidigt o sitter så bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: