2011-03-21
 09:19:43

Min virkade matta

En tråkig höstdag satte jag igång att virka en matta utav rivna tygremsor. Den blev klar väldigt fort,,eller klar o klar, har väl gått ett halvår och ännu har jag inte fäst alla tygremsor på undersidan. Men det är typiskt mig, hinner komma på något nytt innan jag avslutat det jag börjat med.
Min son Devin som poserar på mattan.


E-B

Också underbar! Har du ett mönster? Är rädd den ska skåla sig eller våga sig när jag virkar...

Svar: Kikade in på din sida o såg att du kommit igång med en matta,,har inget mönster utan ökar bara o kollar under tiden så den inte vågar eller skålar sig =)
mittlivolitetill.blogg.se



PUBLICERAT: 2011-06-10, 11:16:07 | URL: http://trettielva.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: