2011-03-26
 19:11:05

Tyckte jag hörde tyg som revs...

Köpte en ny vårjacka i förrgår, hoppade in lite snabbt när jag var på väg till jobbet för jag var verkligen i behov av en ny vårjacka.
Ovanligt nog hittade jag en som va ok på en gång.
Men den lyckan varade inte länge.
Igår när jag va på väg o skulle hämta min syster för att göra hår på henne så blev den nya jackan oanvändbar.
Slängde på mig min väska som ja har när ja gör hår, den väger typ ingenting men ändå gick ngt fel.
Väskan gled ner på armen och tyckte då att jag hörde tyg som revs sönder.
Jo, mycket riktigt, det var en stor reva, som en fyrkant på ena ärmen på jackan.
Typiskt min otur =(
Bara för att ja hitta en jacka snabbt tänkte jag o tittade på tygflärpen som fladdrade i vinden.
Måste bara tillägga att allt löste sig smidigt med jacka, hade för ovanlighetens skull sparat kvittot så jag fick byta den mot en ny =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: