2011-05-02
 13:48:25

Pysseltips för ett fint kakfat

Vill dela med mig av ett litet pysseltips,,hur man snabbt och till en billig peng kan skapa ett kakfat med sin egna personliga prägel.
Själv valde jag de här delarna till mitt kakfat,
självklart ett loppis fynd =)
Efter lite rengöring utav mitt inköp så var det bara att limma ihop de olika delarna.
Ett kakfat i tre våningar blev det för ynka 16kr =)


E-B

Underbart! Vad använder du för lim?

Svar: Hejsan,,,såg efter lååång tid att du kommenterat mitt lilla pyssel med kakfat,,har inte bloggat på länge,,men va kul att du kikat in =)
Svaret kommer ju lite sent men använder mig av ett tvåkomponents lim =)
mittlivolitetill.blogg.se



PUBLICERAT: 2011-06-10, 11:14:54 | URL: http://trettielva.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: